ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 1: opracować moduł edukacyjny dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na bazie oglądania fragmentów z jednego z poniższych filmów:
Zawodowiec; Georges Lautner
Żegnaj małpko; Marco Ferreri, Obywatel Milk; Gus Van Sant
Charakter; Mike van Diem
Straszne skutki awarii telewizora; Jaroslav Papoušek, Harry i Walter jadą do Nowego Jorku ; Mark Rydell
Ucieczka skazańca; Robert Bresson
Upadłe anioły; Kar Wai Wong, MASH; Robert Altman
Annie Hall; Woody Allen, Tajemnice Zoey; Robert Mandel
Rób swoje, ryzyko jest twoje; Marian Terlecki
Złodziej życia; D.J. Caruso, Lśnienie; Stanley Kubrick
Zmruż oczy; Andrzej Jakimowski
Van Helsing ; Stephen Sommers
ĆWICZENIE NR 3: stworzyć muzyczną grę motywacyjno – integracyjną na bazie tekstu do jednego z następujących przebojów:
Jethro Tull, Roots To Branches, Clash, The, The Guns Of Brixton, Cast, All Change
Alice In Chains, Dirt, Offspring, Smash, Sting, …Nothing Like The Sun
Maanam, Krakowski spleen
ZADANIE NR 3: – Kwestia prawiudłowego przedstawiania nieintuicyjnych danych. Stworzyć komunikatywną dla statystycznego polaka procedurę łykania wybranej zznajdujących się na naszej liście suplementów:
45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
141.1, Niesteroidowe leki przeciwzapalne do stosowania doustnego – produkty jednoskładnikowe i skojarzone z inhibitorami pompy protonowej – stałe postacie postacie farmaceutyczne
14.1, Hormony trzuski – insuliny ludzkie i analogi insulin ludzkich
204.0, Inne leki doustne stosowane w obturacyjnych chorobach dróg oddechowych – antagoniści receptorów leukotrienowych
36.0, Leki moczopędne – tiazydowe i sulfonamidowe
153.3, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne